Next summer / prossima estate / nästa sommar

.


In English 🇬🇧🇱🇷

We are planning our next trip to Italy. This year we will stay in Treviso and make daytours to various places such as Venice, Padova and Vicenza. 

In Italiano 🇮🇹

 Viaggeremo a  Treviso nel maggio 2018 e rimanere lì per 2 settimane. Quando siamo lì facciamo gite giornaliere a Venezia, Padova, Vicenza eccetera. 

På Svenska 🇸🇪

Jag tog min vanliga skogsrunda på förmiddagen och nu ägnas en del av eftermiddagen till att gå igenom reseplanerna för nästa sommar. Det är en del av nöjet med resandet. Vi åker som vanligt till Italien i maj men har ändrat de ursprungliga planerna. Istället för Trento lutar det nu mot  ett återbesök i Treviso. Det är fint där och det ligger bra till för dagsturer till andra ställen. 

9 thoughts on “Next summer / prossima estate / nästa sommar

  1. Planeringen är halva nöjet skulle jag vilja påstå. Vi återvänder också så det blir grekiska Parga även till sommaren. Husse var ju inte med i somras så det passar bra.

  2. Jag har också litet planer på resande nästa år, men det finns flera förslag i min och reskompisens skalle än så länge. Det finns mycket värt att se och uppleva.

Leave a Reply

