8 thoughts on “Steve Jobs Biografi

  1. Lyckost! Han vill jag verkligen läsa om. Väntar dock tills boken kommer ut. Har ingen Ipad. Kan man ligga och läsa på den i sängen tro. Säkert. Men inget slår en bok eller en tidning egentligen. Eller hur?

  2. Hej 🙂
    Vad jag har fattat .. så tror jag du bor på nästan samma ställe som vi gör .. när du säger här uppe 🙂
    Ja det har varit en riktig fin dag och som du skrev så blev det en fin måne också .. som jag självklart fotade 🙂
    kram/Mimmi

  3. Jag har lagt ut några länkar på Facebook ang biografin – och om Apple som stämde en liten restaurang i Luxemburg för att de använde ett stiliserat äpple som logga…Mja, det blir ingen Ipad för min del.

    Steve Jobs var ett geni och en riktig skitstövel – jag kanske ska läsa boken i alla fall…

Leave a comment