Regn

Det har regnat en hel del de senaste dagarna här i Karlstad. Även om det är lite småtrist så föredrar jag det framför torka.

regn 7 apr1.JPG

regn 7 apr2.JPG

I morgon släpper Laleh sin nya singel “Bara få va mig själv”. Hon kommer att göra en turné i Sverige i höst och jag har bokat biljetter till hennes framträdande i Karlstad, Det vill jag inte missa eftersom hon är den största svenska artisten för mig i hård konkurrens med tjejer och killar som är en del av det svenska musikundret.  Tack musikskolan!

Hon har också gjort succé i USA där hon och Adam Lambert var gästartister i American Idol.

Laleh 7 apr

 

 

 

4 thoughts on “Regn

  1. Tidigare i veckan har vi haft torkväder och behaglig vårvärme. I natt kom regnet och förmiddagen idag regnade det också. Nu har det varit uppehåll flera timmar, regnet behövdes verkligen.

Leave a Reply

